Залежно від напрямку і потрібних послуг, ми прорахуємо вам вартість замовлення.
Роботи можуть включати моделювання, конструювання, технологічну підготовку, розкрій і пошиття.
Крутий мерч для вашої компанії
Історія мерчу
Не так багато років тому мерч називали одяг з атрибутикою музичних виконавців. Найвідданіші фанати використовували його, щоб проявити любов до артистів.
Сьогодні значення слова "черч" вийшло далеко за рамки і тепер асоціюється з вашою цільовою аудиторією.
Наприклад, купуючи речі з назвою відомого бренду (Coca-cola, Gucci, Apple), покупець розділяє філософію та ідеологію компанії і ділимося ними з оточуючими.
Що має бути присутнім у мерчі?
- логотип
- фірмовий стиль
- головні атрибути бренду
Навіщо бренду особистий мерч?
- додатковий прибуток
- піар-компанія
- залучення нових клієнтів
- збільшення лояльності до бренду з боку персоналу і клієнтів
Як створити крутий мерч?
- Мерч повинен вирішувати проблеми клієнтів, він повинен бути функціональним. Необхідно вибрати кілька корисних предметів і продумати стильний дизайн. Дизайн повинен виражати основну ідеологію бренду.
- актуальність мерчу. Створіть "ВАУ ефект" навколо свого мерчу. Зробіть так, щоб його хотіли носити, фотографуватися в ньому і відзначати вашу компанію в соціальних мережах.
- нехай мерч сам говорить про вас. Один погляд на річ повинен асоціюватися з вами. Дизайн повинен залишатися в рамках фірмового стилю компанії.
- ситуативний мерч. У вашій компанії намічається знаменна дата або подія? Це чудовий привід для створення лінійки мерчу. Поєднуйте дизайнерські креативи з фірмовими кольорами. Такі речі залишаться приємним нагадуванням про пам'ятну подію.
Як зробити популярну продукцію?
Головний успіх у будь-якого мерчу - це коли, ви самі хочете користуватися ним. Це можуть бути різні набори. Розглянемо приклади:
- влітку це може бути набір з футболки, бананки і чохла для пляшки,
- восени: толстовка, термокружка, рюкзак, плед, дощовик.
- в усі часи: сумка, блокнот, ручка.
Повірте, якщо речі будуть дійсно корисними, люди будуть за них платити.
Мерч - це не ганчірка.
Фахівці зі створення мерчу швейної фабрики Анелес знають, наскільки ви стурбовані успіхом маркетингової кампанії. Найважливіше і найскладніше у цьому процесі - вибір надійного підрядника.
Не кожен візьметься реалізувати потрібний вам обсяг продукції. Ми не боїмося труднощів і великих обсягів роботи. Мінімальне замовлення на швейній фабриці Aneles - 100 одиниць продукції. Сумарний досвід нашого персоналу готовий впоратися з будь-якими примхами клієнтів. Працюючи з нами, не потрібно піклуватися і переживати про те, що ваші вироби потраплять в кошик з ганчірками. Лише один телефонний дзвінок відділяє вас від нової оригінальної колекції мерчу.
Інші статті
Підпишіться на новини
Ви успішно підписалися!
Новини будуть приходити на емейл
Будьте в курсі наших подій!
Напишіть номер, щоб ми могли зв'язатися з Вами для уточнення деталей замовлення. Ви зможете задати всі Ваші питання.