Крутий мерч для вашої компанії

Крутий мерч для вашої компанії

Історія мерчу

Не так багато років тому мерч називали одяг з атрибутикою музичних виконавців. Найвідданіші фанати використовували його, щоб проявити любов до артистів.

Сьогодні значення слова "черч" вийшло далеко за рамки і тепер асоціюється з вашою цільовою аудиторією.

Наприклад, купуючи речі з назвою відомого бренду (Coca-cola, Gucci, Apple), покупець розділяє філософію та ідеологію компанії і ділимося ними з оточуючими.

Що має бути присутнім у мерчі?

  • логотип
  • фірмовий стиль
  • головні атрибути бренду

Навіщо бренду особистий мерч?

  • додатковий прибуток
  • піар-компанія
  • залучення нових клієнтів
  • збільшення лояльності до бренду з боку персоналу і клієнтів

Як створити крутий мерч?

  • Мерч повинен вирішувати проблеми клієнтів, він повинен бути функціональним. Необхідно вибрати кілька корисних предметів і продумати стильний дизайн. Дизайн повинен виражати основну ідеологію бренду.
  • актуальність мерчу. Створіть "ВАУ ефект" навколо свого мерчу. Зробіть так, щоб його хотіли носити, фотографуватися в ньому і відзначати вашу компанію в соціальних мережах.
  • нехай мерч сам говорить про вас. Один погляд на річ повинен асоціюватися з вами. Дизайн повинен залишатися в рамках фірмового стилю компанії.
  • ситуативний мерч. У вашій компанії намічається знаменна дата або подія? Це чудовий привід для створення лінійки мерчу. Поєднуйте дизайнерські креативи з фірмовими кольорами. Такі речі залишаться приємним нагадуванням про пам'ятну подію.

Як зробити популярну продукцію?

Головний успіх у будь-якого мерчу - це коли, ви самі хочете користуватися ним. Це можуть бути різні набори. Розглянемо приклади:

  • влітку це може бути набір з футболки, бананки і чохла для пляшки,
  • восени: толстовка, термокружка, рюкзак, плед, дощовик.
  • в усі часи: сумка, блокнот, ручка.

Повірте, якщо речі будуть дійсно корисними, люди будуть за них платити.

Мерч - це не ганчірка.

Фахівці зі створення мерчу швейної фабрики Анелес знають, наскільки ви стурбовані успіхом маркетингової кампанії. Найважливіше і найскладніше у цьому процесі - вибір надійного підрядника.

Не кожен візьметься реалізувати потрібний вам обсяг продукції. Ми не боїмося труднощів і великих обсягів роботи. Мінімальне замовлення на швейній фабриці Aneles - 100 одиниць продукції. Сумарний досвід нашого персоналу готовий впоратися з будь-якими примхами клієнтів. Працюючи з нами, не потрібно піклуватися і переживати про те, що ваші вироби потраплять в кошик з ганчірками. Лише один телефонний дзвінок відділяє вас від нової оригінальної колекції мерчу.

18.09.2020

Інші статті

Потрібна консультація?

Напишіть номер, щоб ми могли зв'язатися з Вами для уточнення деталей замовлення. Ви зможете задати всі Ваші питання.